ZUS z myślą o klientach. Pisma będą w uproszczonym języku
Autor: Klaudia Chmiel (chmiel@biala24.pl)
Data publikacji: 09.02.2017, 13.03
fot. nadesłane
Oficjalne pisma kierowane do klientów zapisane będą w bardziej przystępnym języku, a z formularzy zniknie kilka stron i rubryk. Nowe pisma w naszym województwie pojawią się najprawdopodobniej w kwietniu.
Jak zapowiada ZUS, w nowych pismach i formularzach nie zobaczymy już skomplikowanych określeń, a zdania będą krótkie, proste i zrozumiałe. Zmniejszy się też liczba wymaganych do wpisania danych.

– Akcja „Prosto z ZUS” powstała z myślą o klientach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zadanie wymaga dużego nakładu pracy, ponieważ przełożenie ustawowych zwrotów na przystępny język, bez utraty pierwotnego sensu, jest niezwykle trudne i wymaga specjalistycznej wiedzy. Wierzę, że końcowy rezultat akcji spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony naszych klientów – mówi Dorota Bieniasz, członek zarządu ZUS nadzorujący pion świadczeń i orzecznictwa.

W ramach akcji zostaną też zorganizowane szkolenia dla pracowników, mające na celu podniesienie standardów komunikacji z klientami. Potrwają one do końca roku.
KOMENTARZE
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi zgodnie z polityką plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.